Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Ο χειμώνας και το καλοκαίρι αλλάζουν ρόλους

Καλοκαίρι: Τι βαρεμάρα , τι ανία. Τίποτε δεν συμβαίνει που να μπορώ να νιώσω λίγο ευχάριστα, να αλλάξει κάτι ,να σπάσει η ρουτίνα.
Κάτι πρέπει να σκεφτώ. Μήπως αν γέμιζα αυτόν τον κάμπο παπαρούνες μμμ όχι όχι! Δεν μου φαίνεται ενδιαφέρον!
Μήπως να άφηνα τους ανθρώπους εδώ στην γη και να πάω στο φεγγάρι; Παιδιά δεν είναι αυτή ωραία ιδέα;
Παιδιά: όχι όχι.
Καλοκαίρι: Δίκιο έχετε, άλλωστε εκεί πάνω δεν υπάρχουν άνθρωποι. Κάτι άλλο πρέπει να βρω, κάτι που να κάνει τη ζωή μου ενδιαφέρουσα. Α! να έρχεται ο γέρο χειμώνας. Καλώς τον γέρο χειμώνα!Κουρασμένο σε βλέπω.
Χειμώνας: Αχ, καλοκαιράκι μου. Την κούραση που έχω εγώ, καμιά εποχή δεν την έχει. Γιορτές, δώρα, χιόνια ,βροχές, κρύο. Δεν μπορώ άλλο. Σκέφτομαι σοβαρά, να πάρω άδεια και να πάω διακοπές.
Καλοκαίρι: Αυτό είναι! Γέρο χειμώνα έχεις την καλύτερη ιδέα! Άκου λοιπόν τι θα γίνει. Εσύ που θέλεις να κάνεις διακοπές θα πάρεις την θέση μου μέσα στον χρόνο. Κι εγώ  που θέλω κάτι πιο ενδιαφέρον θα πάρω την δική σου θέση στην ρόδα του χρόνου.
Χειμώνας : Να σαι καλά λεβέντη μου!  επιτέλους θα κάνω πρώτη φορά διακοπές. Λοιπόν αρχίζουμε ! Ορίστε η σειρά σου. Και πέτυχες μάλιστα την καλύτερη στιγμή: τα Χριστούγεννα.
Τρέξε στην γη καλό μου καλοκαίρι.
Το καλοκαίρι κατεβαίνει στη γη.
Ο καιρός αλλάζει. Αντί για κρύο κάνει ζέστη. Οι μέρες ξαφνικά μεγαλώνουν οι άνθρωποι ξαφνιάζονται και ρωτούν τους επιστήμονες που οφείλονται αυτά τα παράξενα φαινόμενα.
Καλοκαίρι: Παράξενα πράγματα, δεν έχω δει κάποιον να είναι ευχαριστημένος. Μα πείτε μου εσείς παιδιά δεν σας αρέσουν τα Χριστούγεννα, οι γιορτές;
Παιδιά: Μας αρέσουν!
Καλοκαίρι: Περίεργο, εδώ οι άνθρωποι είναι όλοι κατσούφηδες και γκρινιάρηδες. Α! να ένα αγοράκι έρχεται. Καλό μου παιδί, πες μου τι πάθατε όλοι σας και γκρινιάζετε;

Αγόρι: Πώς να μην στεναχωριόμαστε άνθρωπε μου. Μ΄ αυτόν τον καιρό Χριστούγεννα θα γιορτάσουμε ή καλοκαιρινές διακοπές; Ούτε χιόνι,  ούτε κρύο. Τα χιόνια έλιωσαν κάνει φοβερή ζέστη κι ο κόσμος έχει μπερδευτεί δεν ξέρει τι να κάνει.
Καλοκαίρι: τα περασμένα Χριστούγεννα δηλαδή πως  ήταν;




Αγόρι: Φυσούσε  άνεμος, χιόνιζε, αληθινά λευκά Χριστούγεννα. Φεύγω όμως γιατί μ αυτή την ζέστη δεν μπορώ άλλο, πάω να φορέσω το μαγιό μου.
Καλοκαίρι: Ωραία ιδέα ας φυσήξω (φυσάει δυνατά ζεστό άνεμο, λίβα) Τίποτα, τίποτα. Δεν γίνεται τίποτα να κρυώσει ο κόσμος ζεσταίνεται ακόμη περισσότερο, φεύγω πάω να βρω τον γέρο χειμώνα.





Χειμώνας: Τι έγινε λοιπόν; Διασκέδασες;
Καλοκαίρι: Αν διασκέδασα! Αντίθετα, έφερα τέτοια αναστάτωση στον κόσμο που ούτε ήθελαν να με βλέπουν.





Χειμώνας:Έχει δίκιο ο πατέρας ο χρόνος που μας έχει βάλει σ αυτήν την σειρά.

Ας βρούμε την ευτυχία σ αυτό που είμαστε και σ αυτά που έχουμε.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Η χρήση της κούκλας.

         Υπάρχουν πολλοί τρόποι να εισάγουμε ένα θέμα στην σχολική τάξη. Ένας από τους καλύτερους είναι: μια κούκλα. Κατά την διάρκ...