Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2017

ο δικός μου Αρλεκίνο

Κύρια Βερενίκη: Σήμερα παιδιά θα φτιάξουμε τον δικό μας Αρλεκίνο.

Παιδιά: Ναιι!
Νικόλας: Πως όμως κυρία;
Κυρία Βερενίκη: Υπάρχουν πολλοί τρόποι θα σας δείξω και ο καθένας θα διαλέξει αυτόν που του αρέσει.
Μάρα: Εμένα μου αρέσει να ζωγραφίζω
Κυρία Βερενίκη: Ωραία θα φτιάξει λοιπόν αυτόν που μπορείς να τον δημιουργήσεις χρησιμοποιώντας μόνο την παλάμη του χεριού σου και πολλά χρώματα.

Η κυρία Βερενίκη έφερε ένα μεγάλο χαρτόνι
πιατάκια με δακτυλομπογιές
Τα παιδιά έβαφαν την παλάμη τους και την τοποθετούσαν στο σχέδιο του Αρλεκίνο στο μεγάλο χαρτόνι.
Μόλις τελείωσε και στέγνωσε τον κρέμασαν στον τοίχο!





Πηνελόπη: Θέλω να φτιάξω τον Αρλεκίνο μου με κουρελάκια όπως η μαμά του στην ιστορία. 
Κυρία Βερενίκη: εδώ υπάρχουν πολλά κουρελάκια από τα υφάσματα που έχετε φέρει όλον τον χρόνο. Μπορείτε να διαλέξετε τα χρώματα που σας αρέσουν και να τον ντύσετε.





Μάρκος: Κι εγώ που θέλω να τον κάνω σαν μαριονέτα; Να κουνάει τα χέρια και τα πόδια του;
Κυρία Βερενίκη: και βέβαια μπορείς Μάρκο. Υπάρχουν δύο τρόποι.






















Νικόλας: Εγώ θέλω να φτιάξω ένα κουστούμι και να το φορέσω στην γιορτή.

Κυρία Βερενίκη: και βέβαια μπορείς να το κάνεις. Δες πως το έφτιαξαν τα παιδιά ενός άλλου νηπιαγωγείου.


Φιλιώ: Θα ήταν ωραία ιδέα να στολίσουμε την πόρτα του σχολείου μας με έναν Αρλεκίνο;




Κωνσταντίνος: Μπορούμε κυρία το είδα και στην τάξη του αδερφού μου στο δημοτικό.
Κυρία Βερενίκη:ελάτε παιδιά τότε να το κατασκευάσουμε.




************************************************************

Αν θέλετε να μοιραστείτε μαζί μας μια κατασκευή που δημιουργήσετε στο σχολείο σας, μην διστάσετε να μας το κοινοποιήσετε, με ένα σχόλιο. Μεγάλη μας χαρά, να φιλοξενήσουμε και το δικό σας σχολείο στο blog μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Η χρήση της κούκλας.

         Υπάρχουν πολλοί τρόποι να εισάγουμε ένα θέμα στην σχολική τάξη. Ένας από τους καλύτερους είναι: μια κούκλα. Κατά την διάρκ...