Τετάρτη 1 Μαρτίου 2017

Βρες ποιος ξύπνησε


Η κυρία Βερενίκη έδειξε στα παιδιά το νέο εργαλείο, που θα είχαν στην τάξη τους, ήταν μια φωτογραφική μηχανή.

Κυρία Βερενίκη: Η μηχανή αυτή θα μας βοηθήσει να αποτυπώσουμε στιγμές από την ζωή μας εδώ και στην συνέχεια και να τις θυμόμαστε, αλλά και να βλέπουμε τι άλλαξε στην πάροδο του χρόνου.
Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν και άρχισαν να στέκονται μπροστά στην κάμερα για φωτογραφίες.
Κυρία Βερενίκη: Όχι παιδιά μου, δεν είναι αυτή η δουλειά της μηχανής μας, θα μας αποτυπώσει φίλους από την αυλή.
Τα παιδιά βγήκαν στην αυλή. Το παιχνίδι που έπαιζαν ήταν: «Βρες ποιος ξύπνησε».

Όποιος έβρισκε κάτι στην αυλή, που είχε ξυπνήσει με τον ερχομό της άνοιξης, έπρεπε να πάει στην Κυρία Βερενίκη και αμέσως να το φωτογραφίσουν.
Τα παιδιά ξεχύθηκαν στην αυλή και άρχισαν να εξερευνούν, δεν άργησαν να φέρουν στο φως τις ανακαλύψεις τους.




Πέτρος: Εδώ, είδα ένα πράσινο χορταράκι!

Η φωτογραφία βγήκε και ο Πέτρος πήγε δίπλα στην Πηνελόπη.
Πέτρος: Βρήκες κάτι;
Πηνελόπη: Κοίτα αυτά τα ματάκια στο δέντρο έχουν φουσκώσει.
Πέτρος: Κοίτα ένα μικρό ροζ φυλλαράκι
Πηνελόπη: Κυρία ένα λουλουδάκι στο δέντρο!





Μάρκος: Ένα μικρό μερμηγκάκι βγήκε από την φωλιά του!
Τα παιδιά είχαν κι από μια ανακάλυψη να ανακοινώσουν. Την φωτογράφησαν και μπήκαν στην τάξη.

Όταν οι φωτογραφίες τυπώθηκαν, με την βοήθεια του μπαμπά της Φιλιώς που είχε ένα κατάστημα με εκτυπώσεις, κάθε παιδί πήρε την δική του ανακάλυψη.
Η κυρία Βερενίκη τις πέρασε από το μηχάνημα του πλαστικοποιητή κι έτσι δεν θα χαλούσαν αν έπεφτε πάνω τους , κατά λάθος, νερό ή κάτι άλλο.


Κυρία Βερενίκη: Όπως έχουμε παιδιά τις δικές μας φωτογραφίες, που μας δείχνουν πως μεγαλώνουμε, έτσι έχουμε και τις φωτογραφίες της οικογένειας της φύσης.
Κάθε παιδί μίλησε για την δική του φωτογραφία.

Κυρία Βερενίκη: Ελάτε να φτιάξουμε ένα κολιέ ώστε να μπορούμε σε λίγο να ξαναβγούμε στην αυλή να δούμε πως μεγάλωσαν οι φίλοι μας.

Τα παιδιά την δεύτερη φορά που βγήκαν στην αυλή μετά από μια εβδομάδα έβρισκαν το αντικείμενο της φωτογραφίας τους και φώναζαν τους φίλους τους.
Νικόλας: Παιδιά ελάτε να δείτε πως μεγάλωσε το λουλούδι μου! Δείτε πως ήταν στην αρχή και κοιτάξτε πως είναι τώρα!
Όλοι περιέγραφαν τα λουλούδια, τα φύλλα, τα έντομα, τα πουλιά και μιλούσαν για τα συναισθήματά τους.
Η Κυρία Βερενίκη πήρε όλες τις φωτογραφίες και τα παιδιά ζωγράφισαν εικόνες από τους φίλους τους της φύσης.
Άρχισαν να κάνουν συγκρίσεις σε τι άλλαξε και τι έμεινε το ίδιο.



Εκπαιδευτικοί στόχοι: 

Τα παιδιά έρχονται σε επαφή με την φύση. Χρησιμοποιούν την τεχνολογία για την έρευνα. Κάνουν συγκρίσεις. Μαθαίνουν τις έννοιες του χρόνου. Οι γονείς συμμετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία προσφέροντας υπηρεσίες ώστε να επιτευχθεί ο στόχος της μάθησης. Μάθηση μέσα από την ανακάλυψη. Η δραστηριότητα προσφέρετε για τις εκπαιδευτικές μονάδες που είναι κοντά σε φυσικό περιβάλλον βέβαια οι εκπλήξεις υπάρχουν στις πόλεις που μέσα από το τσιμέντο ξεπετάγονται μικρά πράσινα φυτά.



Θα ήταν πολύ χρήσιμο για εμάς να μας στέλνατε κάποιες από τις φωτογραφίες που τραβήξατε με τα παιδιά αν υλοποιήσατε την ιδέα. Τα σχόλιά σας μας βοηθούν να γινόμαστε καλύτεροι. Κάθε ιδέα σας είναι ευπρόσδεκτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Η χρήση της κούκλας.

         Υπάρχουν πολλοί τρόποι να εισάγουμε ένα θέμα στην σχολική τάξη. Ένας από τους καλύτερους είναι: μια κούκλα. Κατά την διάρκ...