Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Από την κυρία Φασαρία στην κυρία Μουσική.

Ακούστηκε ένα γνώριμο κουδούνισμα. Πέτρος: Είναι ο καπετάν Φασαρίας! Ξαφνικά πίσω από την καρέκλα της κυρίας Βερενίκης παρουσιάστηκε...

Κυριακή, 10 Σεπτεμβρίου 2017

"Το δέντρο που έδινε" διαθεματική προσέγγιση του βιβλίου με δραστηριότητες.

Μέρος 1ο. "Η διακόσμηση".


Μια νέα χρονιά  ξεκινάει .

 Η κυρία Βερενίκη, είναι αρκετά προβληματισμένη, σχετικά με τα θέματα που θα επεξεργαστεί με τους μαθητές της την φετινή χρονιά.
Κοίταξε γύρω και το βλέμμα της σταμάτησε στο δεντράκι της αυλής. Πόσα παιχνίδια είχαν σκαρώσει τα παιδιά γύρω από αυτό το δεντράκι! Στον νου της ήρθε το υπέροχο βιβλίο του Σιλβερσταίν Σελ.
Κυρία Βερενίκη: Αυτό είναι! Το θέμα μας θα έχει σχέση με το «δέντρο που έδινε»!
Αμέσως στρώθηκε στην δουλειά.


Η Λουκία, η καθαρίστρια, την βρήκε να ετοιμάζει την διακόσμηση αργά το απόγευμα. Δεν έχασε καιρό και ετοιμάστηκε και αυτή να βοηθήσει.
Η ώρα είχε περάσει και κάποια γνώριμη κυρία πρόβαλε το κεφάλι της από την πόρτα. Ήταν η μητέρα του Νικόλα που περνούσε από το σχολείο στις εννιά το βράδυ.
Μάγδα: Κυρία Βερενίκη, εργάζεστε μέχρι αυτή την ώρα;
Κυρία Βερενίκη:  Μάγδα μου, το σχολείο θα πρέπει να είναι έτοιμο, να δεχτεί τα παιδάκια σας.
Μάγδα: Μπορώ κι εγώ να βοηθήσω και να φέρω και άλλες μητέρες;
Κυρία Βερενίκη: Μα φυσικά, αν δε σας κάνει κόπο. Η τάξη είναι των παιδιών σας!
Σε λίγη ώρα οι μανούλες της γειτονιάς μαζεύτηκαν στο σχολείο και ετοίμασαν μια τάξη φανταστική! 
Η κυρία Βερενίκη δεν έκρυβε την χαρά της.
Κυρία Βερενίκη: Ειλικρινά δεν ξέρω πώς να σας ευχαριστήσω.
Μανούλες: Το κάναμε για τα παιδάκια μας.

Η τάξη ήταν έτοιμη.

Ένα μεγάλο δέντρο στόλιζε την πόρτα  με μήλα και πράσινα φύλλα. Κάθε μηλαράκι ήταν ένα παιδάκι.






Τα φύλλα, είχε σκοπό να τα αλλάξει  στην πορεία του χρόνου, για να δείξει την αλλαγή της εποχής.




























Αλλά και η γωνιά της βιβλιοθήκης, είχε μεταμορφωθεί σε μια παραμυθένια γωνιά δάσους.

















Η κυρία Βερενίκη και οι μανούλες του σχολείου χρησιμοποίησαν χαρτί του μέτρου, σε μπεζ χρώμα, το τσαλάκωσαν και το κόλλησαν στον τοίχο.
Αθηνά: Μπορούμε να ζωγραφίσουμε στα τραπεζάκια του σχολείου, αγαπημένα βιβλία των παιδιών.
Όλες οι μανούλες συμφώνησαν και αυτές που μπορούσαν ζωγράφισαν  πέντε εξώφυλλα βιβλίων στα τραπεζάκια. Τα τοποθέτησαν στην γωνιά της βιβλιοθήκης .

ο εγωιστής γίγαντας


ο μικρός πρίγκιπας









οι αγριόκυκνοι









Η ημέρα έφτασε!


Τα νήπια του Χαρούμενου Σχολείου ξαφνιάστηκαν αντικρίζοντας το σχολείο τους με την νέα του διακόσμηση. Πιο πολύ καμάρωναν οι μαμάδες που χάρη σ αυτές το σχολείο πήρε ένα διαφορετικό χρώμα.


Συνεχίζεται.....

_________________________________

  Σε αυτό το project που θα σας παρουσιάσουμε σε αρκετές συνέχειες μια και βρίσκουμε ανεξάντλητη πηγή αυτό το θαυμάσιο βιβλίο, βασικό στοιχείο είναι η εμπλοκή των γονέων στην  εκπαιδευτική διαδικασία.
Πιστεύουμε πως το σχολείο είναι ένα ισόπλευρο τρίγωνο. Η κορυφή του είναι οι μαθητές μια και για αυτό επιτελείται η αγωγή. Η βάση του τριγώνου είναι από την μια μεριά το εκπαιδευτικό σύστημα με τους εκπαιδευτικούς και τον υλικοτεχνικό εξοπλισμό και από την άλλη οι γονείς. Χωρίς αυτούς τους παράγοντες σταθερούς δεν μπορεί να προχωρήσει σωστά η αγωγή των παιδιών. Δείτε και περισσότερα στον οδηγό σπουδών για το νηπιαγωγείο στην σελίδα 49.
θα ήταν πολύτιμη για εμάς η συμβουλή σας κριτική σας αλλά και όποιες ιδέες μπορεί να προκύψουν αν θα υλοποιήσετε το πρόγραμμα ή αν το έχετε ήδη υλοποιήσει. Μην διστάσετε να 
τις μοιραστείτε μαζί μας. Με αυτόν τον τρόπο όλοι γινόμαστε καλύτεροι.
Προσθέστε το σχόλιό σας  
ή στείλτε μας μήνυμα στο kouklotheatrolamias@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου